خانوما
علائم سرماخوردگی تو سن دختر من چیه؟

۵ پاسخ

سرفه ابریزش خرخر کردن

فکر میکنم مدفوع شون هم سبز میشه

عطسه و ابریزش

سرفه خس خس سینه گرفتگی بینی‌ تب

ببین اگه هزارتا عطسه هم کنه مهم نیس. ولی اگه سرفه میکنه باید ببری دکتر حتما. تب سرفه

سوال های مرتبط

مامان ✨️ɴɪʟᴀ&ɴᴇʟɪɴ✨️ مامان ✨️ɴɪʟᴀ&ɴᴇʟɪɴ✨️ ۱۳ ماهگی
مامان آیلار❤️🌜 مامان آیلار❤️🌜 ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان آقا مهدیار جون مامان آقا مهدیار جون ۴ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی