۸ پاسخ

من ۱۸ هفته گفت برو

نه هنوز نرو نوشته ولی تا ۱۸ هفته صبر کن اول آزمایششو ببری بدی بعد دوهفته سونوشو

نه ۱۵تا۱۷ازمایشش رو انجام بده بین ۱۷تا ۱۸هفته سونو

نه بابا خیلیییی زوده

نه انجام نمیدن برات قبل ۱۷هفته

آنومالی اسکن بین ۱۸ تا ۲۰ هفته هست که اندام ها کامل تشکیل شده و قابل مشاهده هستن

من ۱۵هفته و ۱روز بود رفتم نشون نداد فقط احتمال داد یادمه بارداری قبلیم

ن بابا زوده

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی