۱۱ پاسخ

مایعات فراوان، شیرداغ، آب لیمو عسل، خونه رو هم بخور بده

شیرداغ،نارنگی،سیب پخته شده،

وای خیلی بده من سرما خوردم انگار دارن استخونامو میشکنن😔😔

سوپم خیلی خوبه برا بدن الان سرما خوری زیاد شده

اب نمک بهترین راهه البته مم عناب هم دم میکنم میخورم

اب نمک قرقره کن

چن تیکه کن با ی نصف لیوان آب بزار رو سماور درش و بزار خودش پخته میشه من خوردم خوب بود

منم این احساس داشتم امروز ، فقط آب نمک قرقره کردم ، امید به خدا

سیب درختی دم کن بخور خیلی خوبه سوپ پای مرغ درست کن بخور آب نمک قلقله کن و ابلیمو و عسلم خوبه با آب داغ

آب نمک قرقره کن

آبلیمو عسل بخور،آب نمک غرغر کن

سوال های مرتبط