احساس میکنم دارم سرما میخورم یکم علائم دارم.. چیکار کنم که بدتر نشه؟

۳ پاسخ

منم ۲هفته است سرماخوردم گلوم درد میکرد دیفین هدرامین قرقره کردم ریختم دور

آب لیمو عسل
من از دیشب گلوم ب حدی درد میکرد نمیتونستم آب دهنمو قورت بدم
آبلیمو عسل ب دادم رسید

اب و ابليمو و عسل بخور ، سوپ درست كن توش خيلي كم هويج بريز و توش شلغم بريز شلغم دوست نداري رنده ريز كن با ابليمو بخور . و يا شلغم بزار جدا بپزه بخور و زماني كه ميپزه برو بخور بگير

سوال های مرتبط

مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری