خانما احساس میکنم سرما خوردم چیکار کنم بدتر نشم

۳ پاسخ

سلام عزیزم من سیسمونی میفروشم
بدلیل شب چله وجمع آوری مغازه ۵۰ درصد تخفیف زدیم قیمتا محشره مثلا رامپر فقط ۹۵ ت
رضایتارو تو کانال میذارم
ای دی کانال روبیکا :
sismoonyy
اینم ای دی اینیستا
sismoonyy_
بیشتر تو روبیکا فعالیم

شربت ابلیمو عسل بخور

قرص ستیریزین بخور عالیه یه دونه جلوگیری میکنه هنوز بدتر نشدی

سوال های مرتبط

مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری