من سرما خوردم همش آب جوش با آبلیمو عسل خوردم
یک لیتر آب پرتقال
آب سیب
با بخور آویشن زیر پتو خودمو دادم
منم شدید این ماه دوبار سرما خوردم اونم افتضاح الان از جام نمیتونم تکون بخورم
اگه شدیده و آب نمک قرقره کردن و استراحت خوب نمیشه حتما برو دکتر به من سرم داد بهتر شدم
حتما برو دکتر اول چون من رفتم دکتر تنها چیزی که بهم داد یه اسپری بینی بود و گفت آب نمک قرقره کن و آب و جوش و چای کمرنگ بخور
به من دکتر فقط دیفن هیدرامین داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.