خانما سرما خوردم چیکار کنم؟

۵ پاسخ

من سرما خوردم همش آب جوش با آبلیمو عسل خوردم
یک لیتر آب پرتقال
آب سیب
با بخور آویشن زیر پتو خودمو دادم

منم شدید این ماه دوبار سرما خوردم اونم افتضاح الان از جام نمیتونم تکون بخورم

اگه شدیده و آب نمک قرقره کردن و استراحت خوب نمیشه حتما برو دکتر به من سرم داد بهتر شدم

حتما برو دکتر اول چون من رفتم دکتر تنها چیزی که بهم داد یه اسپری بینی بود و گفت آب نمک قرقره کن و آب و جوش و چای کمرنگ بخور

به من دکتر فقط دیفن هیدرامین داد

سوال های مرتبط

مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان ❤️شاه پسرم مامان ❤️شاه پسرم ۳ ماهگی
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی