خانما سرما خوردم چیکار کنم 😓😮‍💨

۷ پاسخ

استامینوفن ۵۰۰ساده
نشاسته بخور

وای بخور اینا بده بخودت امکانات اونجا نداری با کتری اب و یدونه حوله انجام بده

مایعات زیاد مصرف کن عزیزم .
استراحت داشته باش .
سوپ و شربت عسل آبلیمو بخور .
اگر سردرد داری میتونی استامینوفن ساده بخوری.
اگر هم گلودرد داری یا گلوت خشک شده اکسپکتورانت ساده میتونی استفاده کنی
حتما دقت کن هیچکدوم کدئین نباشه .
انشاالله زودخوب بشی ،خدانکرده خیلی بی حال بودی یا حالت بدتر شد سعی کن دکتربری

شلغم بخور لیمو و پرتقال سیب بخور
با این چیزا بدنتو قوی کن زود خوب بشی ان شاءالله

استامینوفن ساده داد به من
و برای ابریزش بینی سیتریزین ۱۰ هر ۱۲ ساعت
بازم برو دکتر ببین چی میگه

والا دکتر من که گفت فقط استامينوفن ساده میشه خورد

دکتر

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان ❤️شاه پسرم مامان ❤️شاه پسرم ۳ ماهگی
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری