پودر وزن گیری جنین چی خوبه ؟! ضرر نداشته باشه

۴ پاسخ

پودر وزن گیری لیدی میل هست اگر گرفتی طعم موز بگیر بقیه اش بدمزه اس

منظورت لیدی میله؟

من انترامیل خوردم دکتر و سونو میگفتن وزنت بچت کمه خیلی ریزه نهایت ۲۷۰۰/۲۸۰۰ دنیا بیاد دو هفته اخر کباب ساندویچ اناناس کره عسل خامه مربا خیلی خوردم نینی شد ۳۲۰۰

گوشت خخخخ

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۳ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۹ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۳ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی