۶ پاسخ

اشکال نداره دخترم ۷ روز هم نکرد بعد خودش پی پی کرد بدون هیچ کاری
یبار دکتر هم بردم تاثیر نداشت آلان بهتره شده هر دوروز پی پی میکنه

سلام عزیزم
دختر منم ۶ روز پی پی نکرد بود تا امروز
دوتا دکتر بردم گفتن عادی
شکمش ک‌دست میزنی در حالت عادی سفته یا نه؟؟

تا ۱۰روز طبیعی

تایک هفته طبیعی هسته نگران نباش

اصلا پی پی نداشته؟؟
اگه بالا میاره میزان پی پی کم میشه

ان شاءالله که چیزی نیست تنش سلامت باشه همیشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی