۲ پاسخ

دقیقا آب نمک دوای دردته منم گلوم درد میکرد سرفه خشک داشتم فقط قرقر کردن اب نمک خوبش کرد...و چایی گرم .من به گلوم کرم دست میزدم ماساژ میدادم با یه چیزه پشمی هم میبستم میخوابیدم جامم گرم نگه میداشتم ک عرق کردنم زود هم خوب شدم

یسره اب نمک قرقره کن و بینیتو با اب نمک شستشو بده و مایعات گرم بخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد