۸ پاسخ

سه ماه اول بس ک حال بدیمون زیاد بود هوا هم تخیلی بود گرررم سخت گذشت

وارد 30 ک میشی روزا برا وایمیسته

نمیدونم چرا نمیگذره برا منننن🤦🏻‍♀️

سه ماه اول برا من مثل برق گذشت😂

۳ ماه اخر اصلا نمیگذره🤦🏻‍♀️

از30کلا قفل میشه

کاش زود بگذره

سی هفته به بعدم نمیگزره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری