۴ پاسخ

نه بنظرمممم خیلی کند داره میره🥲🤦‍♀️

اره خیلی زود میگذره شوخی شوخی پنجاه روز مونده به زاییدنم😐😂

منم درحال استراحت میگم زودترتموم بشه ک چسبندگی سزارینم عمل بشه تانمردم ازدردش همش استرس دارم زودبدنیا نیادیه وقت

برامن ک دیرمیره چون درد دارم سخت ترمیگزره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۸ ماهگی
مامان سورنا💙لیانا🩷 مامان سورنا💙لیانا🩷 ۵ ماهگی