۶ پاسخ

عزیزم از یه سه چهار سانتی چه انتظاری داری

هنوز زوده که واسه حس کردن

منم احساس نمیکنم انگار حامله نیستم

اخه اون فسقلی چقد هست ک بخواد حس بشه منم حس نمیکنم

منم حس نمیکنم اصلا
انگار نه انگار باردارم

خب خیلی زوده واسه حس کردن من هنوز حس نکردم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری