سلام خانومای هم هفته رفتید انومالی ؟

۷ پاسخ

سلام من امروز صبح رفتم ۱۸ هفته. کاملم

منم دوشنبه آینده میرم

من شنبه میرم انشالله

من متوجه نشدم زمان طلایی انومالی کی هست🥲🥲۱۸ هفته کامل خوبه؟؟

من دوشنبه میرم

یکشنبه میرم انشالله

بله برای چی

سوال های مرتبط

مامان آریا ♥️ 🥰 مامان آریا ♥️ 🥰 ۲ ماهگی
مامان فرشته ها 🎀 مامان فرشته ها 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی مامان ♡ مامان تو دلی مامان ♡ ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری