مامانا این سونو خوبه؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

من۲۷هفته و۵ روز رفتم ۱ کیلو بود

سلام گلم‌صوت استاد خیراندیش رو گوش بدین برای وزن پایین جنین خیلی عالیه

وزنش کمه یکم فقط

شما هم وزنت اضاف نشده؟؟
من ماهی یه کیلو میام بالا
قبلا هم فقط با رژیم و ورزش امد بالا وگرنه ثابت بودم

اره اوکیه

اره عالیه

وزنش کمه

وزنش یکم کمه گلم دکترت چیزی نگف

سوال های مرتبط

مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان هانا💞 مامان هانا💞 ۱۱ ماهگی
مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی
مامان آرکان💙 مامان آرکان💙 ۷ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۵ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی