مامانا تو این هفته خوبه برم سونو وزن؟

۷ پاسخ

آره خوبه برو ، یدونه هم ۳۴ هفته باید بری

من یکی امروز میرم یکی ۳۳

منم میخام ۳۰ هفته برم شنبه میشم ۳۰

من ۳۲ هفته رفتم

برو دلت تنگ شده ببینش، ولش سونو وزن رو ۳۲ هفته میرن

سنوی وزن بیشتر۳۳هفته میرن

من هر دو هفته میرم برو

سوال های مرتبط

مامان دریا خانم 🌊 مامان دریا خانم 🌊 ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی