مامانا سونو وزن چه هفته ای برم خوبه ؟

۵ پاسخ

من ۳۲ هفته دکتر گفت بیا برات بنویسم
بهم گفت بهترین وقت همون ۳۲ هفته هست

از هفته 28 تا 32 میتونی بری

دکتر ب من گف ۳۲ ولی من میخوام ۳۰ برم

به من گفت ۳۲ برو دیروز رفتم

دکترت میگه اصولا سی هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومهدیار مامان ماهان ومهدیار ۱۰ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری