۴ پاسخ

سلام ببخشید سزاریان چند هفته بایدبریم

من دو شب از شدت عطسه و سرفه و ابریزش بینی نمیتونستم بخوابم.
شنبه هم باید سزارین بشم و میدونم خیلی بده بعد از سزارین عطسه و سرفه ات بگیره
به دکتر زنانم گفتم برای دیفن هیدرامین و اموکسی سیلین و قرص سرماخوردگی داد.
اول نمیخواستم بخورم اما از ترس بدتر شدنم و کنسل شدن عملم دارم میخورم

واکسن نزده بودی عزیزم؟

من داغون بودم هنوزم سرفه میکنم به شدت حالا فکرکن از اینور هم بالا میارم

سوال های مرتبط