۶ پاسخ

من از وقتی فهمیدم باردارم نخوابیدم

به شکم ازهمون اول
به کمراز۲۰هفته به بعد

از بعد سه ماه اول

از الان تمرین کن

از اولش نباید خابید وسه ماهه دوم ببعد حتما به پهلو باید خابید

کلا نباید به شکم خوابید ولی نمیشه واقعا

سوال های مرتبط

مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی
مامان نی نی😍😘 مامان نی نی😍😘 هفته نوزدهم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار و مهدا مامان مهدیار و مهدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری