خانما برای زخم سینه چکار کنم

۲ پاسخ

پماداز داروخانه بگیر بلافاصله خوب میکنه

عزیزم، منم الان این مشکلو دارم.
یک اینکه کرم شقاق سینه بگیر.
دو اینکه نذار نوک سینت رو بگیره و کل هاله رو توی دهنش بذار

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی