۷ پاسخ

منم انومالي ٣٤ بود ولي ٢٦ هفته شده بود٢٨ بود پساري گذاشتم

خوبه طول سرویسکست زیر۳۰دیگ خوب نیس،،،گوشت،مرغ،بستنی،حبوبات،خرما،بلال،گردو،بادام

هر روز شیاف پروژسترون هم میزاشتم

مال من سونو ان تی ۳۰ بود انومالی هم ۳۰ بود تازه سر کارم میرفتم چقدر پله بالا پایین میکردم خونمونم پله داره
بنایی داشتیم چهار پایه بالا پایین میکردم خداروشکر هیچی هم نشد نگران نباش

ماهیچه

از من انتی ۳۳ و انومالی شد ۳۷
خرما مغزیجات عالیه بخور بادامم بخور

من انومالی ۴۰ بود

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان nini مامان nini هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری