۱۲ پاسخ

چای نبات که چیزی نیست چرا میگن خوب نیست😐خوبه که اگه قندت نرماله بخور

عرق نعنا میتونی بخوری اره من چای نباتم خوردم

عرق نعنا بخور

من عرق نعنا یه قاشق میریزم تو لیوان آب حال مو بهتر میکنه

هفتت پایینه یکم خطرناکه

من معدم درد میگیره نبات داغ میخورم.

فایمتدین بخورقرص معده

عرق نعناع بریز توآب ولرم بخور

یه بار چیزی نمیشه فقط نباتش ساده باشه باچایی نخور با ابجوش بخور بعدشم یه شالی چیزی ببند دور شکمت گرم میشه بهترمیشی

وااای باور میکنی من شبو روز معده دردم شدیدد هچی جواب نمیده بهم

خواهش گلم

نه گرمه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد