۵ پاسخ

شما قرص ایزوکسوپرین میخورید هنوز

خیلی تغییر نمیکنه

شنیدم میگن باید گن بزنی بعدش

تا یه ماه تغییر انچنانی نمیکنی

5روزشو. گذروندم و شکمم عین7ماهه هاس😂😐

سوال های مرتبط