۱۰ پاسخ

نادرای ایراتی تا بچه جاق نباشه قبولش ندارن

ماشالله کجاش ریزن؟! چه انتظاری دارید از بچه ۴ ساله؟! پس بچه های مارو ببینی چی میگی‌؟؟!!!

الان مادرایی ک بچه هاشون ۱۳ ۱۴ کیلوئن میریزن سرت🤣

چجوری میگین ریزه بجه ی من سه کیلو کمتره من چی بگم

پسرمنم همین قد و وزنه اره یکم بنظر فکر میکنیم ریزه هستن اونا پدریا مادر درشتی دارن که بچشون اونقدری میشه
منم همسایمون دخترش ۵سالشه ولی انگار ۱۰سالشه خیلی از پسرمن درشت تر و قد بلندتره منم پیش اون پسر وایمیسه تو مقایسه قدی میرم هی میگم چقدر کوچولوعه البته که مامان و باباش درشت تر از منو شوهرم هستن

پسرمنم همینه بنطرم خوبه

قدش 107وزنش17/700

سلام وزنش ریخته به قدش به چشم نمیاد

پسر من ۱۶ قدش چند ماه پیش ۱۰۲بود آره بنظر لاغر میان ولی ژنتیک حرف اول و میزنن همین ۱۶پدر صحابم با گرم گرمش در اومد بخدا

شاهان همین قد و وزنه،ولی هم دکترش راضی بود هم هر کی میبینه میگه قد بلنده
تو کلاساش بچه ها همه همین سایزی هستن
کاملا بچتون نرماله

سوال های مرتبط

مامان مامان فندقی مامان مامان فندقی ۴ سالگی
مامان یه پسر مهربون😍 مامان یه پسر مهربون😍 ۵ سالگی