خانما خوردن شلغم که موردی نداره؟

۶ پاسخ

بد نیس ولی یجا به چشمم خورد بچه رو زشت میکنه😅

من میخورم فک نکنم بد باشه بابا ☹️

البته کمش اشکال نداره درحدیدونه

فک نمیکنم.

شب شلغم خوردم البته زیادصبح رفتم بیمارستان زایمان زودرس کردم

سراین شلغم کوفتی ی بچه گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کنجد خان🩵🍭🍼 مامان کنجد خان🩵🍭🍼 ۴ ماهگی