کیا امروز آنومالی داررررن؟

۴ پاسخ

اسم دخی منم میخام بزارم نوراااا

من‌ رفتم ۱۷ هفته و ۳ روز

من رفتم صبح

من رفتم

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیستم بارداری
مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری