کیا امروز رفتن انومالی بیان بگن چی شد 😍😍😍😍

۶ پاسخ

من سه روز پیش رفتم گفت پسره

من رفتم خداروشکر همه چیز خوب بو و نی نی قشنگم که برای تعیین جنسیت رفتم دختر بود 🎀🩷

منم یک اردیبهشت رفتم نینی پسره

رفتین انومالی؟
شما بچت چی بود

من امروز رفتم نینیمون دختره🤩🤩🤩

من فردا می‌خوام برم 😍

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وششم بارداری