سلآااام بر لیدی میل 🫠
امیدوارم جواب بگیرم🙂🩵

تصویر
۹ پاسخ

من وزن نینیم کم بود از همون اول دلم موزیشو میخواست شوهرم گفت نه برات توت فرنگی میخرم هی گفتم نه اون حرف خودش رو میزد خب یکی نیس بگه بتوچه تو آخه میخوای بخوری بچت وزن بگیره😐🤣

من كاكائويي همش مي خورم با شير خيلي خوشمزست

وزن نی نی کم بود که اینو میخوای بخوری

من طعم کاکائوشو میخورم باعسل عالیه

خوب کاری کردی وانیلی خریدی من موزی خریده بودم این سری دیگع موقع خوردن حس میکنم بالا میارم

طعم شیر کاکائو عالی هستش

صب ب صب ی دوته تخم مرغ بخور

چرا عزیزم مگه وزن نی نی کم‌بوده ؟؟

بایه شیرموزی چیزی قاطی کن
من اول بار بدون چیزی خوردم توذوقم خورد

سوال های مرتبط

مامان مریم مامان مریم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری