۸ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم
گفت ۱۹۰

نه عزیزم صدک بالای ۳۰ خیلی خوبه

نه آخه ۲۲هفته وزنش خوبه ولی از ۲۸ هفته میگن مهمه وزن

زوده برا وزن

پودر لیدی میل بخور خیلی خوبه

ا ره‌کمه ولی فرصت داری ب تغذیت برسی.تخم مرغ ابپز روز ی یدونه بخور.حلیم ابگوشت.اش .دندونی.شیر و خرما چهار مغز ازاینجور چیزا بخوری وزنش میره بالا

تغذیتو درست کن. گوشت کبابی. بستنی حلیم زیاد بخور. ب دکتر بگو شاید لیدی میل داد بهت

انومالی چند بود وزنش

سوال های مرتبط

مامان نخودم مامان نخودم روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان 💗 مامان نیهان 💗 ۹ ماهگی
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان هلنا و دوقلوها مامان هلنا و دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد