سلام عسل خوبه بخورم

۵ پاسخ

عزیزم تل گروه زدیم باردارا هم هفته ایم اکثرا دوس‌داشتی بیا
@madaran1404

نههههه گرمه

اره خوبه من روزی ی. قاشق با شیر میخورم

نخوری بهتره

زردی میگیره بچه خیلی نخور

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته دوازدهم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان پناه🫠🩷 مامان پناه🫠🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد