پسته میشه تو شیر دهی خوزد برای نوزادان رفلاکسی؟

۳ پاسخ

اره میگن پسته و بادوم خوب نیس

واقعا اینا چه سوالایه

به منم گفتم پسته بادوم زمینی فندوق ماهی میگو شیر نخورم چند هفته بخاطر رفلاکس

سوال های مرتبط