۶ پاسخ

برج 8میرم ماماایی ببینم

اگه نیاز باشه دکتر میفرسته وگرنه یکیه

ازمایش هنوز ندادم

بس سنوگرافی انومالی دادم تو 5ماهگی

سونو یکیه

یعنی چی چند بار

یکی ببخشیدازمایش هم دادین یافقط سونو

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلی🤰🏻 مامان تودلی🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری