سلام قیمت سنوگرافی انومالی چند

۱۶ پاسخ

من یکشنبه میرم ایشالا گفته ۳ تومن

۲۵۰۰ برای دوقلو دادم

سنوانومالی۱۵۰۰۰۰۰وازمایششم۳میلیون

من زنگ زدم پرسیدم گفتن۱۲۰۰....حالانمیدونم جاهای دیگه چراقیمتشون بالاس مگه دکترفرق میکنه ؟یادستگاهشون بالاس؟

من۱۵۰۰دادم

چرا انقد قیمتا زیاااااده

کی کجا رفت

من ۳۱۰۰ دادم

۳ تومن

2وهشتصد سونو
3تومن آزمایش

3800 برا من شد

من۱۲۰۰رفتم

من ۲میلیون خوردی دادم

من 1 تومن دادم

هرجا متفاوته

من ۴۲۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری