۴ پاسخ

عزیزم‌‌ گروه زدیم تلگرام خانمای گهواره باردارا و‌اقدامی ها دوس داشتی بیا
@madaran1404

منم خیلی سردمه ولی بدن درد ندارم

منم شدیدا سردم بود، با اینکه اون هفته هام وسط مرداد بود، ولی بدن دردی نداشتم

سرما نخوردی آخه بدن درد فکر نکنم ربطی به بار داری داشته باشه شکم یا کمر یادرد واژن می تونه ولی فکر نکنم احتمالن بدنت عفونت داره بیشترعفونت ادرار یا واژن .

سوال های مرتبط

مامان اقامهیار 💙💙 مامان اقامهیار 💙💙 ۵ ماهگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی