۱۶ پاسخ

آره عزیزم اما شما سونو ان تی وازمایشش رو ک دادی حتما ازمایش ژنتیک رو جدابده یکم گرون میشه اما خوب ارزش داره

چرا شیراز میرین وقتی تو داراب سونوگرافی هست

من اره شد

من خیلی مراعات کردم شاید200کیلوشیرخوردم دختربچه پسرش😅

میشه بگین واسه رژیم چکارا کردین

کجا میری سونو ان تی؟

فردا هم نوبت آنومالی دارم بعدشم‌میرم پیش طالبی

اره منم دیدم میگن

یه سری کارا هم واسه جنسیت انجام دادم اگه جواب گرفتم میگم بهتون

یعنی زوده واسه من؟

من رژیم‌نگرفتم اما آمپول آزادسازی زدم و روز تخمک گذاری نزدیکی کردم بچم پسر شد

۱۰روز یعنی دقیقا چند هفته و چند روز میشه؟
من واسه پس فردا نوبت زدم ک میشه۱۱هفته و۶روز

اره شد

سلام عزیزم من رژیم گرفتم اوکی بود

من رژیم گرفتم.. هنو ده روز دیگ میرم ان تی شاید حدس زد

جاریم
پسر میخاستن
۳ تا پسر داره

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمین مامان آرمین ۳ ماهگی
مامان سه تا نی نی🥹 مامان سه تا نی نی🥹 ۵ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۵ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وپنجم بارداری