۷ پاسخ

دکترم به من گفته ۱۷ هفته بیا

برو ولی اگه سونوگرافی گفت هنوز زوده باید هفته بعدش بری

۱۷ پر شد میتونی

دکتر من همون ۱۷ هفته و یک روز رو نوبت داد،گف برو

خودم ۱۶و ۶رفتم همه چیش نرمال بود نشون داد

دکتر من گفت از ۱۸ هفته کامل به بعد میتونی بری

۱۶ هفته که چیزی معلوم نمیشه به اون مرحله از رشد نرسیده که برسی بشه فقط ۱۸ هفته تا ۲۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیان مامان لیان هفته سی‌ونهم بارداری