۱۷ بشم میتونم برم انومالی؟؟

۱۰ پاسخ

اره ولی صبر کن تا ۱۸ هفته و ۲ یا ۳ روز که دقیق تر باشه

اره دکتر به من گفته 17هفته و 4روز برو

اگه ميخواي همه چيزو راحت ببيته ١٨برو

من ۱۸هفته ۴روز رفتم همه چیز عالی نشون داد

آره عزیزم
از ۱۶ تا ۱۸ هفته تایم آنومالیه

منم ۱۷هفته و ۱ روزم بود رفتم

اره عزیزم

آره عزیزم منم ۱۷ هفته و ۳ روز میخوام برم

وایسا ۱۸بشی

آره منم ۱۷ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیان مامان لیان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری