به وقت خوردن زهر هلال شیرین😂

تصویر
۱۱ پاسخ

تا چند هفتگی وقت هست
من انجام ندادم هنوز ؟

من نمیدونم چرا جای که رفتم ازمایش بدم یک بطری از یخچال دراورد آب بود دولیوان یکبارمصرف بهم داد خوردم اصلا شیرینی شو حس نکردم مثل آب خوردم😂😂 هنوز نتیجش نیومده

خوشمزس که😂
ولی چون ناشتایی باعث حالت تهوع میشه من بذور گذروندم این چن ساعتو

خیلی راحت بود

من فقط از اینکه صبح زود میرم و می‌شینم با ظهر با ننه های حامله حرف میزنم خوشم میاد😅😍

اخ من راحت شدم ازش کم مونده بود بالا بیارم

واقعاآزمایشش بده

ایجان ایشالله جواب ازمایشت خوب باشه عزیزم تو چندماهگی این آزمایش دادین؟

منم دقیق همین الان خوردم اولش خوب بود تهش پودر کامل حل نشده بود حالمو بد کرد

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

منم الان خوردم 🫠

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اِلارا مامان اِلارا ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان گندمک🩷 مامان گندمک🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری