سلام خانوما داخل ساک بچه و خودم چیا باید بذارم

۵ پاسخ

اوه حالا زوده ازهفته۳۴ب بعدببند

از حالا رفتی پیشواز 😉😉😉

دو دست لباس ،پوشاک،دستمال کاغذی،پتو،واسه خودتم شونه و ی دست لباس کافیه

از الان زوده ولی داخل همین گهواره قسمت ابراز ها نوشته کیف مادر نوزاد هر چی لازمه نوشته

زوده که از الان

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی