۵ پاسخ

اره من به دخترم میدادم عالیه

من شنیدم گرمیچر برا تو چهلم بده ولی خانومایی ک چند سال پیش بچه دار شدن میگن استفاده میکردن یکیش مادر خودم ولی یخورده کندر تلخ با اب بخیسون با قطره چکون دو سه قطره بهش بده نفخ شکمشو میگیره

گرمیچر خارجی داره .ایرانی هم داره

حتی اگه اروغ نزد ۱۰ دقیقه بزارش رو شونت

از داروخانه دارو براش بگیر همون دارو باعث میشه هم دل درد نگیره هم اروغ بزنه

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی