۴ پاسخ

برا منم همینطوری بود کرم میزدم بهتر میشد

طبیعیه رشد می‌کنند ناخن هاشون هم سفت تر میشه

خوب میشه عزیزم
بچه های منم داشتن الان دیگه نیست

ویتامین د۳ بهش میدی؟

سوال های مرتبط