سلام خانوما
جواب آزمایش ان تی من هست خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

pappaکمه عزیزم منم همین مشکلو دارم نگران نباش

اره عزیزم خوبه
فقط اون خط قرمز نوشته Pappa پایینه
چیز مهمی نیست احتمالا اسپرین باید بخوری

ازمایش توام مث منpapp aرو زده..هوش مصنوعی زدم گف پایینه نگران شدم دکترمم نیس

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍬🍫🍭 مامان شکلات🍬🍫🍭 ۱ ماهگی
مامان دوتافنچ😇😇 مامان دوتافنچ😇😇 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچک مامان نی نی کوچک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوچک مامان نی نی کوچک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری