فرنی چجوری درست کنم؟🥲

۵ پاسخ

۱۲۰ سی سی آب جوش و بریز تو قابلمه زیرشو خیلی خیلی کم کن . دوتا تیکه کوچیک بنداز تو آب. با پیمانه شیرخشک دوتا اسکوپ آرد برنج و کم کم به آب اضافه کن . هم بزن جوری که نه زیاد آبکی بشه نه زیاد سفت .

یک قاشق آرد برنج و با دو قاشق آب بذار رو حرارت سفت ک شد بردار بهش شیر خشک یا شیرخودتو اضافه کن یکم رقیق شه

یه قاشق آرد برنج یه کم تف بده بعدیه لیوان آب بریز یه تیکه کوچولو نبات یه تیکه کوچولو کره بنداز به قوام ک اومد خاموش کن.. بادامم اگه خواستی بریزی 4تا بادم پوست شو بگیر با الک رنده کن بریز داخلش

ی قاشق ارد نصف لیوان اب بزار رو حرارت
اندازه ی نخود نبات بنداز ک کمی شیدین بشه

ی قاشق ارد و نصف لیوان آب بذار رو حرارت مدام هم بزن ک گلوله نشه شروع کرد ب حباب زدن ینی آمادست

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۷ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱۶ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان ۱۷ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان جون دلم مامان جون دلم ۶ ماهگی