۵ پاسخ

سلام عزیزم منم درد پریودی میادسراغم چیکارکنم توروخدابگید آدم دم به دقیقه هم نمیتونه بره دکتر

منم دارم😔😔😔

منم درد دارم یذرع

اره عزیزم طبیعیه..
اگه مداوم و شدید و همراه با لکه بینی نباشه طبیعیه و به هیچ عنوان هم سرخود دارو یا شیافت مصرف نکن فقط استراحت کن

منم دارم
اگه شدید نیست اره طبیعیه شیاف بزن

سوال های مرتبط

مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها🐤🐥🩵💙 مامان جوجه ها🐤🐥🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری