درد شبیه پریودی توی هفته من طبیعی هست؟؟؟؟

۴ پاسخ

من درد واژن دارم ولی خدا رو شکر درد پریودی ندارم به دکترم گفتم گفت فشار بزرگ شدن رحم که طبیعی

دقیقا من دیشب درد زیر شکم و پاهاااا ولی خفیف همه اینارو با دکترت در میون بزار ی جا یاداشت کن

عزیزم من الانشم درد پریودی رو دارم طبیعی رحم داره جا باز میکنه

اگه کم باشه و گذاره بله ولی اگه بیشتر وقتها هستش بگید دکترتون سرویکس رو چک کنه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری