۳ پاسخ

من دو سه روزه می‌بندم با شال
ولی میگن درستش اینه بعد از کشیدن بخیه و ده روزگی ببندی

من هنوز شکمم از داخل میسوزه نمیتونم ببندم

من نبستم😑😑😑😑🫢

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی