بچه ها من امروز خیلی اسفناج خوردم ضرر که نداره

۶ پاسخ

آخه اسفناج چه ضررمیخاد داشته باشه خیلیم مفیده

خوبه ولی زیاده روی نکن 💖

اشتها داری

منم میخااام

خوب خداروشکر

اتفاقا خیلی خوبه آهن داره
من بین سبزی هام اکثرا هس

سوال های مرتبط

مامان رضا و نیلا مامان رضا و نیلا ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جیگر گوشه 🌸🤍 مامان جیگر گوشه 🌸🤍 هفته هفدهم بارداری
مامان آریو💫 مامان آریو💫 ۲ ماهگی