خانما خوردن اسفناج ضرر نداره؟

۶ پاسخ

اسفناج خیلی خوب میگن بخور خون ساز برانی کن بالاست بخور

نه اتفاقا عالیه هم از نظر آهن هم واسه یبوست

نه خیلی ام خوبه

فکرنکنم اتفاقا میگن سبزیجات با برگ تیره خوبه

من دوبارخوردم نمی‌دونم

خیلی کم ازش ت سبزی خوردنی استفاده کن و داخل غذا اینا ن ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان Liam ❤️🩵 مامان Liam ❤️🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ای پارا🥰 مامان ای پارا🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی