امپول روگام رو‌چرا باید زد؟!

۲ پاسخ

۲۸هفته تا ۳۲هفته

اگه گروه خونی مادر منفی باشه باید بزنی که آنتی بادی تشکیل شه گروه خون بچه مثبت شد مشکلی براش پیش نیاد

سوال های مرتبط

مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۴ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان آریماه🩷🌟 مامان آریماه🩷🌟 ۱۰ ماهگی