بچه ها سلام سونو انومالی از کی باید بریم

۸ پاسخ

از ۱۸ هفته بهترین وقته من دیروز دادم

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم

18هفته وچندروز

۱۸هفته

خوب دکتر بهم گفت یکم تا سوم میتونی بری که بگم پنج شنبه هست گفتم اگه بشه یک روز قبل چهارشنبه برم آخه شنبه هم نیستم

۱۸ هفته کامل تا ۲۱ هفته

خوب من الان ۱۷هفته چند روزه میتونم برم؟

سلام بهترین موقع ۱۸ هفته هست

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد